this is the first day of the rest of my life

Kategori: Nathalie

Hejsan!
Till alla er som började skolan idag, hoppas ni haft en riktigt bra dag. Själv börjar jag inte skolan idag, utan det gör jag efter nyår. Har nu praktik på en salong, Hårstudion i Kramfors, fram tills dess så där tillbringade jag min dag. Känner på mig att jag kommer trivas så himla bra, min handledare är verkligen super!
.
Annars då, augusti bjuder på pissväder vilket suger. Har fortfarande inga bilder från stockholm än men jag hoppas få dom snart. Har ju förresten piercat tungan oxå, vilket är två veckor sen ungefär men ändå, det är typ nu eller ja några dagar sen som jag har börjat kunna äta och prata ordentligt vilket känns så himla bra.
.
Just nu känns allt så himla bra och jag hoppas det fortsätter så. Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och kolla ett avsnitt av One tree hill innan jag tänkte sova. Godnatt!
.
random bilder från en underbar sommar.
Kommentera inlägget här: