at home again

Kategori: resa

Hejsan!

Är nu hemma igen efter 4 kanondagar i huvudstaden med min fina vän Samira. Vi har både hängt på bio, shoppat och myst en massa, har vart så himla skönt med en liten minisemester. Ska försöka komma med lite bilder så fort jag fått dom av S, hon är just nu i Götet med sin pojkvän. Är lite smått avis faktiskt!

Bion vi var och kolla på hette Magic Mike med Channing Tatum, lika snygg som vanligt! Och filmen var grym, helt klart värd och se! 




Utöver bion har vi ju som sagt gått på stan, jag har bland annat köpt världen snyggaste skjorta. Är heeelkär! Letat länge efter den perfekta och nu hittade jag den.

Iallafall ville jag bara in och säga hej, nu tänkte jag lägga mig och kolla på one tree hill och invänta sällskap! Ha en trevlig kväll!
Kommentera inlägget här: